
NYHEDER 23. JUN 2026 KL. 10:51
Hverdagsnyt mener Tid at samle kommunen
Igen i aften er der Sankthansbål på Køge Marina betalt af Køge Kommune. Det er en fast tradition, at Køge Kommunes bål er henlagt til Køge Marina, som ifølge Køge Kommune selv, har Køges fedeste udsigt. Er det ikke tid at ændre dette, så bålet fremover bliver anlagt i Køge Kommunes øvrige bysamfund?
















